Medarbetare
2024-02-15
Johanna, Kundansvarig - Nöjda kunder gör mig glad!

Hej Johanna!

Vad arbetar du med?

Jag jobbar som senior kundansvarig. Om dagarna pratar jag med kunder och hjälper till med deras lånesituation.

Vad är det viktigaste med ditt arbete?

Det allra viktigaste med mitt arbeta är att alltid hjälpa till genom att vara lugn, trevlig och tillmötesgående. Det är viktigt att försöka svara på alla typer av svåra frågor för att göra det så tydligt som möjligt för kunden.

Och vad är det roligaste?

Det roligaste är när man hjälper en kund till bättre lånevillkor - nöjda kunder gör mig glad! 

”Det är viktigt att vara lyhörd"

Vad innebär bra service för dig?

Att man är tydlig. Via telefon är det extra viktigt att se till att kunden och jag förstår varandra. Det är viktigt att vara lyhörd och ta det lugnt. 

Johanna, Kundansvarig - Nöjda kunder gör mig glad!

Nöjda kunder gör mig glad!
  • Bolån oavsett anställningsform
  • Bolån med bet.anmärkningar
  • Individuell helhetsbedömning
Urval partners privatlån/bolån

Bolån med individuell bedömning

Bolån med individuell bedömning

Säger storbanken nej till bolån finns det idag många bra alternativ oavsett vilket situation du befinner dig i.
Säger storbanken nej till bolån finns det idag många bra alternativ oavsett vilket situation du befinner dig i.

Zensum jämför med flera olika aktörer och kan hjälpa dig att få ett bolån oavsett om du har en betalningsanmärkning eller saknar fast anställning.

  • Bolån oavsett anställningsform
  • Bolån med bet.anmärkningar
  • Individuell helhetsbedömning

Här visas ett urval av våra 5-stjärniga omdömen. Betyg beräknas baserat på alla omdömen hos Trustpilot, med beaktande av aktualitet, mängd och stjärnbetyg. Omdömens äkthet kontrolleras delvis. Zensum bjuder in kunder som har använt tjänsten via sms/epost att lämna omdömen. Kunder som lämnar omdömen via omdömeslänken verifieras automatiskt. Kunder som inte använder länken när de lämnar omdömen kan Zensum inte verifiera.