Hur Zensum hanterar klagomål

Synpunkter & klagomål

Vi vill självklart att alla våra kunder ska vara nöjda med det som vi har att erbjuda vilket inkluderar alla våra produkter, våra tjänster och vår service. Dina synpunkter är därför viktiga för oss!
Har du varit i kontakt med en kredithandläggare eller någon annan person på Zensum som utfört ditt ärende är det den personen du ska vända dig till i första hand. Då kan du få en förklaring och reda ut eventuella missförstånd.

Du kan även läsa igenom vanliga frågor som vi har samlar längst ner på sidan.

Det går även bra ringa 0771-30 44 47 eller kontakta kundservice via e-post kundservice@zensum.se. Vår kundservice har öppet måndag-torsdag: 09-19 och fredagar 09-17.

Kontakta klagomålsansvarig

Har du fortfarande inte fått ett svar som du är nöjd med, eller har ett klagomål kan du kontakta vår klagomålsansvarige:

E-post: klagomal@zensum.se
Telefon: 0771-30 44 47
Adress:
Zensum AB
Klagomålsansvarig,
Eriksbergsgatan 2711430
STOCKHOLM

Är du inte är nöjd efter att klagomålsansvarig prövat ditt klagomål kan du vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN):

E-post: arn@arn.se
Telefon: 08-508 860 00
Adress:
Box 174, 101 23 Stockholm.

Om du söker avgiftsfri vägledning, kan du kontakta Konsumenternas Bank- och finansbyrå, tel. 08-22 58 00.
Zensumkraven
Outline graphic depicting hand nurturing a heart

Vanliga frågor

Vi tar dagligen emot många frågor från både nya och befintliga kunder. Vi vill att du ska känna dig trygg när du ansöker om lån via oss.

Här nedanför har vi sammanställt de vanligaste frågorna och svaren.

Hittar du inte svaret på din fråga är du välkommen att kontakta oss med dina frågor. Kontaktinformation hittar du längst ner på sidan.
Se alla frågor och svar