Klagomålshantering
Vi på Zensum strävar alltid efter att ha nöjda kunder.
Om du är missnöjd med vår tjänst eller har ett klagomål kan du kontakta vår klagomålsansvarige på klagomal@zensum.se eller 0771-30 44 47, eller skicka brev till:
Zensum AB
Klagomålsansvarig
Eriksbergsgatan 31
114 30 Stockholm.
Är du inte är nöjd efter att klagomålsansvarig prövat ditt klagomål kan du vända dig till:
Allmänna Reklamationsnämnden (ARN)
Telefon: 08-508 860 00
E-post: arn@arn.se
Adress
Box 174
101 23 Stockholm.
Om du söker avgiftsfri vägledning kan du kontakta Konsumenternas Bank- och finansbyrå, telefon: 08-22 58 00.
Vill du ha personlig hjälp?
Vi finns här för att hjälpa dig, oavsett om du har frågor om din ansökan, funderar på att refinansiera eller bara vill förstå dina alternativ bättre.
Lämna ditt telefonnummer så kontaktar vårt kundserviceteam dig. Du kan också nå oss direkt på 0771-30 44 47 eller skicka ett meddelande via vårt kontaktformulär.
Vi har öppet: Måndag till torsdag 09–18, fredag 09–17, helger stängt.
Har du frågor? Hör av dig till oss – vi återkommer så snabbt vi kan!
Telefon
0771-30 44 47E-post
kundservice@zensum.seAdress
Zensum AB
Eriksbergsgatan 31
114 30
Stockholm
Vi har öppet:
Måndag till Torsdag: 09-18, Fredag: 09-17, Helgen: Stängt.